27 augusti 2009

den sista måltiden

har precis åtnjutits efter ett sista kyligt dopp (måste ju passa på när man fortfarande har chansen...). Såhär sista kvällen i mitt så kallade hem kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på alla nya vänner och erfarenheter jag har fått möta under det senaste året. Ensam är kanske inte stark - det ska jag försöka lära mig.


Mina läppar andas framtidshopp om nyskapande tider


Nu ska jag gå och vara lite nostalgisk med mamma och pappa och titta på gamla filmer från när jag var liten..."Jag är inte sjuk, DU är sjuk!".

Redan då så obstinat. Suck, mina barn kommer att vara odrägliga...


H

2 kommentarer:

  1. Det var härligt att få vara lite (mycket) nostalgisk tillsammans. Dessutom var du en så härlig unge, full av liv och lekfullhet. En riktig spjuver - ett drag du nog ärvt av din far!

    SvaraRadera
  2. Vi kan låta våra barn vara odrägliga tillsammans.. Dom kommer ju antagligen få det draget av Joni ;)

    SvaraRadera