10 mars 2010

Charlotte doesn't exist on Fridays



Efter en superduper-tight-ass-guy födelsedag med massa underbart fina hälsningar och firad med, om inte världens så landets finaste vänner (med överraskningstårta och allt!) så kan jag meddela att "kompis, det går bra nu"...
1. Ny lägenhet fixad med utsikt över favoritparken och de bästa sambosar en flicka bara kan drömma om.
2. Lyckad spelning i Glasgow igår. (och jag klarade av att spela fiol utan att skaka på handen som en parkinsonspatient)
3. Sverigeresa inbokad över påsk.
4. Irlandsresa inbokad veckan efter.
Och sist och faktiskt minst;
5. Fick munspelsattrapp att hänga runt halsen samtidigt som man spelar gitarr i födelsedagspresent av ovannämnd orsak.
Så mycket som jag fnissade igår på tåget tillbaka till Perth kan jag knappt minnas att jag någonsin har gjort. Att vara omgiven av människor som visserligen tycker att man är knäpp, men som omfamnar och uppmuntrar det (och om inte annat, skrattar åt det) är en vacker känsla.
H

5 kommentarer:

  1. Kul när livet är uppåt! Det glädjer oss härhemma mycket, ska du veta. Kul med ny lägenhet, goda vänner, lyckade konserter, kommande resor och inte minst kärleken! Fortsätt att ha det bra och njut av livet och våren, som kommit till er. Vi väntar fortfarande men det finns hopp om en sån här också. Kramar

    SvaraRadera
  2. Hade traningsvark i magen i morse. Pa riktigt. Minns inte nar jag skrattade sa mycket senast. Och vi var inte ens berusade?? Helt underbart.
    Sambos filibambos du, man maste vaga tro pa det.

    SvaraRadera
  3. Först kände jag inte igen killen på den första bilden, men nu när jag tittat lite närmare, så ser jag ju vem det är ! Hoppas ni får en skön helg! Kramar härifrån

    SvaraRadera
  4. Hannah.. Du är så himla cool! Du gör verkligen det du känner för och du gör det bra. Du är bäst! Jag saknar dej och längtar tills du kommer till mej! Då ska vi prata länge och du måste berätta ALLT om ALLT ;) Puss

    SvaraRadera
  5. Izabelle i Skåre10 maj 2010 kl. 20:20

    Dagens konversation:
    Clara-Izabelle,jag såg igår kväll att Hannah har en blogg!:D
    Jag-Jag bryr väl mig inte om dina vänner i Norrland..
    Clara-Men inte den Hannah!
    Izabelle-Nehe men jag känner väl ingen Hannah?
    Clara-Jo, det gör du visst! Hannah i Skottland.
    Izabelle-Haaannnnaaaaaah!!:D
    Clara-Jag vet, ett livstecken!

    Haha det är vi skårebor det :P

    Hoppas du har det bra därborta i Skottland, med musiken och allt.
    Vi saknar knäppa Hannah här i Karlstad:)

    Sköt om dig! Många Kramar

    SvaraRadera