9 juni 2010

everything is moving so fast

2 dagar kvar och jag börjar få lite panik. Vad ska jag ha med mig? Tänk om saker ändras när jag är borta? Kommer jag kunna vara 100% hemma när Liam inte är med mig? 3 veckor är inte farligt länge, jag vet, men det känns ändå tungt i hjärtat. Ni får ursäkta min otroligt personliga explosion här och slå ert döva öra till, jag längtar jättemycket efter att åka till Sverige och träffa alla er underbara människor! Men jag kommer också sakna de som utgör mitt hem här; mina tokiga spanjorer, min tusenfaldigt fantastiska Therese och min lysande och hjärtevärmande Liam.

Här kommer lite bilder från spelningen i konserthallen i måndags:

Snart ses vi därhemma kära vänner!

H

2 kommentarer:

  1. Vi kan nog nöja oss med att du är här till 80% eller så!! Men det är också en rikedom att finna vänskap och kärlek på många håll i världen...även om "att skiljas är att dö en smula..."

    SvaraRadera
  2. hej hannah :D
    nu har du min bloggadress :D

    /elin ♥

    SvaraRadera