22 augusti 2011

we're just angry, covered in sauce

En vecka kvar i påtvingad frihet, sedan finns det ingen återvändo. Förutom den som alltid finns. Miranda är min bästa vän, att åka tåg baklänges hjälper definitivt inte, jag skulle kunna andas bergsluft 26 veckor om året och havsluft de resterande - om jag fick välja alltså. Will I spend the next five days at the edge of my mind? Snälla skona mig från denna helvetiska skevhet! Jag behöver få skratta åt andras missöden och klanterier; det finns ingen salig själ som har hjärta att dela med sig lite..?













H

1 kommentar:

  1. Det blir bättre, bara du nu kan genomleva de här fem dagarna. Sen blir det att kasta sig ut i det okända och sätta tänderna i de uppgifter som dyker upp. Vi håller tummarna och hoppas och tror att det blir jättebra. Härligt fin bild på dig i fjällnaturens frihet, förresten!
    Massor av kramar från mig

    SvaraRadera