20 februari 2012

borsta tänderna livet!

Aldrig kunde jag väl tro att det skulle bli en så livlig diskussion kring detta?
Här kommer således en bunt förväntade foton:


En lampa, en ny frisyr och en macktallrik. Nöjda?

Slänger in en liten älskad parvel på slutet också:

I skrivande stund sitter jag annars med stipendieansökningar; lite extra reskapital vore ju inte helt fel eller vad säger du Tama? Och så har jag den där förbaskade sista flyttkassen kvar som jag bara inte orkar gå igenom + att jag verkligen behöver tvätta, men tvättmaskinen är trasig and därför måste jag nu börja använda kläderna som har förpassats längst ner i byrålådan. Så om ni ser mig med en konstig(re) klädeskombination är detta (bort)förklaringen!

H

2 kommentarer:

  1. Första tvätten i mitt nya studentboende utfördes för hand i hink. Så det skulle ju kunna vara ett tips ;)

    /Nordman

    SvaraRadera
  2. Är fortsatt skeptisk till macktallriken. I övrigt ser det bra ut...

    SvaraRadera