16 februari 2012

dream a little dream of me

Härom natten drömde jag att jag blev tillsammans med Ryan Gosling. He doesn't know what he's missing säger jag bara...

Efter denna högst intellektuella uppdatering kan jag fortsätta på det fysiska spåret och berätta att jag nu har flyttat till mitt alldeles egna studentrum här i Uppsala! Det finns fortfarande lite uppackning kvar att göra, men sedan är jag helt på plats. Om saker och ting kan bestämma sig för att hålla sig kvar på väggen när de har blivit upphängda dvs! Inatt vaknade jag nämligen av en vidunderlig smäll då min trädlampa damp i golvet med ett rungande oväsen. Något svårt att somna om med hjärtat i halsgropen sen...

Nu ska jag återgå till pluggandet + mackätandet. Lägger upp bild när allt är klart.

H

3 kommentarer:

  1. Läsekretsen framemotser med spänning bild. (Blir det den berömda lampan, blir det den tomma macktallriken...? I vote lampan.)

    SvaraRadera
  2. Min lampa alltså? Den är tung... Livet är väl(?)både kropp och själ, materia och ande. Ser fram emot din bild och hoppas kunna komma och besöka dig IRL där snart också.

    SvaraRadera
  3. Jag har redan fått lampbilden (inte för att jag är speciell utan för att jag är avundsjuk) så jag tänker vara sådär wild and crazy och vota på hela RUMMET!

    SvaraRadera