7 december 2009

favorit...

sång: "Skinny Love" med Bon Iver, men sager som Therese: formodligen nagot annat imorn.
drink : Det ar gloggen!
psalm: "Var inte radd, det finns ett hemligt tecken"

pojke: nej, MAN.
julmusik: Lalalalalalalalalalalalalalalalala och garna pa finska
över...allt: jag forstar inte fragan. Sa jag sager val 42?
uttryck: "Kara nan da" alternativt "Oh dear"
plats: biblioteket skulle man ju kunna tro
smak: dig

blomma: Mammas rosenbuske
doft: mint hot chocolate
sysselsättning: tjat, sang i olika konstellationer, stadning, forsok till att gora det jag borde, pakter, skrivande


Snodde den har av min medsvenska, listor slar ju aldrig fel!

Finbesoket har akt och det ar nu annu kallare i min sang an innan, men bubbelplasten i fonstret gor sitt iaf och forhindrar annu mer kyla att smyga sig in genom fonsterspringorna.

Alla tiders citat far bli:
"Hur lange lever en mumie?"
-Linn
Det maste vara forsta gangen hon sager nagot ogenomtankt, i vanliga fall brukar det vara jag...

H

2 kommentarer:

  1. He, ja det ar int latt att tolka en lista jag satte ihop efter att ha agnat nagra timmar at min favoritdrink. "jag forstar inte fragan" - det ar kanske bast det. 42 ar ju alltid ett idiotsakert svar. :-)

    SvaraRadera
  2. Det där med kylan i sängen går alltid att lösa Hannah, var kreativ!
    Annars är ju den lilla filten inte helt fel, och den är ju passande nog ledig nu när jag åkt hem...
    Angående ogenomtänkta frågor har jag ingen kommentar. Att börja förklara kommer bara att se ut som ett sätt att skylla ifrån sig.

    SvaraRadera