26 november 2011

I'm pushing an elephant up the stairs

Bra låt!
En till!
Det är lördag, vinterkallt och öppet, julstjärnorna är snart på plats och ikeamadrassen har införskaffats inför kommande helgers finbesök. Jag är trött, har ont i huvudet men mår trots detta bra. Igår klippte jag mig; och jag menar verkligen "jag" som i "mig själv". Gick nämligen till nån liten salong runt hörnet här som drevs av en kvinna som kanske inte var alltför säker på sin sak. Eller hon var säker, men hade fel. Så när jag kom hem fick jag jämna till det lite med nagelsaxen - annars hade jag ju behövt gå runt med snedlutat huvud för att kompensera asymmetrin. Såhär blev det iaf:

Så får ni en skymt av mitt utomordentligt fina duschdraperi på köpet också.
Nu borde jag plugga. Fast det borde jag alltid.

25 past eternity. About time.
H

1 kommentar:

  1. Det blev en snygg trappstege, tyckte jag! (Med referens till frisyren då...)

    SvaraRadera