16 november 2011

take me back to the place I found

Three Blind Wolves får säga det åt mig:
Don't leave, we need you.
Don't leave, we need you.
Don't leave, I need you more.
...
The sound of the storm.
...
I had no dreams last night.
(Too many snarare...)
A dream, what does that feel like to you?

Ja, jag vet att jag måste sluta spela död men jag jobbar på det - ok?
Det är inte lätt att vara svår.
Jag sitter här med en riktigt kladdig och seg känslogröt i knät, försöker särskilja det omrörda och pussla ihop vilken känsla som hör till vilket minne. Jag är bitter och erkänner det villigt. Och jag är inte rolig att vara med längre, inte vild - bara disträ och lättuttråkad. Livet, hoho - vart är du? Ja, ja, jag vet...ta mig inte på allvar. Det gör jag så bra själv.
H

1 kommentar:

  1. Oj, allra som gulligaste bilden på dig! En av mina favoriter.

    Låt inte känslogröten svämma över (fast det är vi visst bra på!) och bli framför allt inte bitter!! Tycker jag. Och egentigen du också antagligen?? Puss och kram.

    SvaraRadera