20 november 2011

jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu

Om all mat man äter är gul/beige (bananer, pannkakor, kyckling, äppelmos och oboy - och ja, allt ätes tillsammans) av ren slump, behöver man variera sin kost bättre då? Jag kanske borde fråga min vän och släkting dietisten..?

Helgens fest var episk. Trots att jag avskyr alla som använder sådana ord, gör jag det nu själv som den hycklare jag är - så bra var det! Kvällens citat och motto: är man ful så har man kul! (tolkades som "full" av vissa.)
Jag har inte skrattat såhär mycket. På länge. Läääänge. Det här var senast:



och det här var nu:
Jag får en smygande känsla av att ett stort mått trötthet spelar in, men också sällskapet (som fyller 30 år imorgon: hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra!)

Nu undrar ni säkert om jag inte har något bättre för mig än att skriva hurra 30 gånger på en blogg bara tre personer läser. Jo, det har jag. T.ex. att ha lite ketchup på mina pannkakor. Röd är väl också en näringsgrupp?

Och så borde jag förstås plugga. Jaja, sluta tjata, jag ska. Snart. Jag ska bara...

H

5 kommentarer:

  1. Jaha, då var man avskydd också... :-/

    Antar att det är lika bra att långsamt begå självmord genom att inskränka min kost till gul/biege och röd mat. Farväl grymma värld...

    SvaraRadera
  2. Lite grönt också skulle kanske inte skada? Du var skön (=vacker) i din klänning och skrattet såg härligt skönt ut det med! Och hur är det med pluggandet idag?

    SvaraRadera
  3. Här kommer min bloggadress :)

    SvaraRadera
  4. Det är fler som läser här ibland. Kram Nisse

    SvaraRadera
  5. Taack! Undrar vad skämtet var, "min näsa" känns ungefär lika roligt som "your face"-skämten men vi verkade tycka det var skoj? Underlig humor i Gävle.

    Det här räknas f.ö. inte som att "nämna mig i vartannat inlägg". That's a laaj babe. Fast oftare än jag nämner dig, sen har jag iofs bara två inlägg hittills så det kan inte räknas.

    There. Internt nog? ;-P

    Jag vill vara så där glad snart igen, när kan vi ses??

    SvaraRadera