29 januari 2012

roots (back to a way of life)

Längtan efter rötter är tillbaka. Fast inte dina eller någon annans, utan mina alldeles alldeles egna (Askungen någon?). Jag vet bara inte var jag ska hitta dem? Var börjar man leta?

living in a world where everything demands understanding
we try and find the way through the places and spaces in the game
we spend a long time running from ourselves
before we can discover who we are
take a step inside
your cultural desires await you
we owe it to ourselves to seek the primal spark that caused the flame
- water is much stronger than the blood


Helgen passerar i ständig revy, du har dina klor i mitt omlopp. Du är en stjärna baby!
Några citat:

"Jag blir stressad av glass." Ja Th, det blir min mage med haha...

"Sitter du också på en bubbel? *laddad tystnad* SKA man ens sitta på en bubbel?"
I bubbelpoolen på relaxavdelningen. Svaret är nej, man ska nog inte sitta på en bubbel.

"Oj, nös du?! Jag trodde det var en sån där skoorgasm..."
They have been known to happen.

"HUR ska man ens kunna sitta på karln en längre stund?!"
TITTA Hannah, inte sitta!

"Oh, jag trodde det var en punkare men så var det en blomma!"


Och nej - vi är inte lesbiska. Frågan uppskattas dock!
Med dessa visdomsord avslutas dagens inlägg. Nu ska jag läsa om Sokrates. Yippee!

H

1 kommentar:

  1. Nej Hannah, jag satt inte OCKSÅ på en bubbel. Men meningskonstruktionen antydde ju att någon gjorde det. För att vara övertydlig. :-D

    Tänk att ha det så där jämt, tänk att ha tid att äta glass med dig. Och skita i om den smälter.

    SvaraRadera