9 mars 2012

WWSD?

= What Would Schenkenberg Do?

Bra fråga. Ta av sig tröjan gissade jag och särbon min. Pröva, det funkar! Livet blir plötsligt så mycket lättare! Det är också allt mer framträdande att färre och färre personer blir förvånade över detta särbo-statement. PK-svenskar som inte vågar reagera utan snällt nickar och ler när det insinueras att vi skulle vara annat än vänner. ELLER så framstår vi verkligen som det? Jaja, oavsett är du väl ändå mannen i mitt liv...

Födelsedagen firades mycket och väl; nu beger jag mig hemåt för att även få fira den tillsammans med familjen. TACK för alla fina gratulationer och presenter - såhär glad blev jag:

och såhär glad är Marcus Schenkenberg:

Oj, sa jag glad? Jag menar naken.
H

1 kommentar:

  1. You did not just post en bild på Schenkenberg på din blogg. Blond moment?

    Om jag var du skulle jag inte posta någonting utan mitt godkännande, i rädsla för vad jag skulle kunna posta. Fast då skulle du nog bli arg, och det vore läskigt.

    Det heter dessutom inte posta på svenska va?

    SvaraRadera