15 april 2012

how can you say that your truth is better than mine?


Påsken kom och påsken gick. Cassie var hungrig, jag var ett mönsterbarn, snön anföll och veckan innan var vi på teologgasque. Fick alltså användning för mina mycket fina och mycket nya skor, frågan är bara när nästa gång blir..? Jaja, man ska unne sä å götte sä litte ibland. Och så skrev jag PM; detta förbaskade, hjärnekrossande, onda PM...imorgon är det s.k. ventilering (?) och sen är skiten över. Stressen kom över mig där, sittandes framför datorn med hjärnkramp och nyförvärvade skrivsvårigheter. Tur att katten hoppade upp och hjälpte till lite = skrev 6666666666. Svart katt + ondskans och lidandets problem som frågeställning. Får det bli tydligare?

Imorgon är det dags att välja till hösten. Jag tänker inte välja att inte välja (dubbel negation där, sorry). Dörrarna måste hållas öppna till varje pris, och tro mig - osäkerheten är ett pris högt nog att betala.

H

2 kommentarer:

  1. Mönsterbarn - hur är man då?

    SvaraRadera
  2. So many truths in this world! Fina bilder som jag nu norpat och duplicerat också. Hoppas det är okej?
    Kram

    SvaraRadera