22 oktober 2009

arets fraga

Do you have sunshine in Swedeland?

3 kommentarer:

  1. Well in the Northswedeland the sunshine is nonexisting att the moment. Thick foglike clouds are covering the sky, and the snow is melting... I smell trouble, arghh

    Nordman

    SvaraRadera
  2. Det är lite mulet här men det är det visst i Skottland också.Ses snart!

    SvaraRadera
  3. Hallåhello Scotland!
    Today är det grått väder, yesterday var det grått väder och the day before yesterday var det grått väder... Hmm a du fattar, noll sunshine here in swedeland, iaf inte in skawre. Nog med svengelska nu!!
    Har lägenheten blivit din? Hoppas på det:) Kul erfarenhet att ha delat rum med en sjuåring, hehe.
    Jag ska bli bättre på att kommentera nu, som jag lovade, så den här kommentaren var väl startskottet får vi hoppas på, hihi.
    Idag ska jag hämta syre i fabriken när jag svettas på friskis!!! haha, lät lite kul tänkte jag (skrattar inombords, usch)

    Två stora kramar till hon där borta

    SvaraRadera