26 oktober 2009

en hel varld inom mig

Sitter i skolbiblioteket och latsas lara mig om hur man bygger en musikdator. Sanningen ar att jag egentligen vantar pa att mamma, pappa och Cornelia ska komma och hamta upp mig. Nu tanker du kanske att jag yrar i nattmossan och har glomt bort att jag och mina foraldrar bor i olika lander, men dar har du fel! De ar namligen har. (Sen ska jag val inte sticka under stol med att jag ar mer forvirrad an jag nagonsin varit, men det hor nastan inte hit.)
Hur skapar du? Med din hjarna eller med dina hander? Den diskussionen hade jag i natt och insag att jag ar ingenting utan mina hander. Tank att det kan vara sa olika.

If you want I can be your knight in shining armour.
I can be the snow that melts beneath your feet.
I can be both your father and your mother,
your god and your slave. If I actually want you.

http://www.youtube.com/watch?v=jTnCcyEv3mw det har kommer alltid att vara lite min favoritlat...
"What does it feel like to fall in slow motion despite it all?"
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar