28 april 2010

frenetiskt gräsätande

En sånhär tröja skulle jag vilja ha...
Dags för uppdatering måhända?

Sitter på internetcafé/pub, dricker varm choklad, läser en massa vackra mejl från oerhört vackra människor, dessutom har jag blommiga leggings på mig - skål för det!

I helgen hade vi lite inflyttningskalas vilket var mycket trevligt. Annars övar vi mest inför den 21:e maj då vi ska ha folkmusikkonsert i skolan. Sen vann jag ju 100 pund igår också fast det har jag nästan glömt bara för att det känns så overkligt. Men kommer väl till pass nu när hyran snart ska betalas :) Sen ska det väl tilläggas att jag varje dag stannar och pratar med en klunga kaninbebisar som bor på väg till skolan, mest för att hålla mig själv i ett mentalt stabilt tillstånd. Alla har vi våra små egenheter...

omgiven av alldeles perfekt tokiga vänner

H
Ps. 11:e juni bär det av till Sverige

2 kommentarer:

  1. Vet du, nar jag var pa Wetherspoon i mandags tog dom NER all reklam for den dar olfestivalen, sa jag tror dom kanske inte har svenskt ol langre?? Vi far ga och fraga.

    Var har du fatt blommiga leggings ifran?

    Synd och skam att vi inte tog oss utanfor lagenheten den dar kvallen, vi var ju uppenbarligen finfina anda in pa morgonkvisten! Fint att du fick med mina vaskor dar pa bilden pa pojkarna. Stabiiilt. :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till de hundra punden och till alla lagom knäppa vänner! Just nu låter det härligt att vara ung...vart tog alla mina tokiga vänner vägen?!

    SvaraRadera