3 maj 2010

bakom ett horn star doden pa lur

Som min tandkramstub igar tog slut ar det nu slutklammen pa detta lasar har i Skottland. Detta kommer avslutas med:

En vocal essay.
Ett stycke portfolio.
En latsasintervju.
Mitt livs sista musikteori-prov. (halleluja!)
och sa till det trevliga bitarna -->
GSO-inspelning pa torsdag.
Sista collegegigget med GSO den 20:e maj; Basement Jaxx & Ace of Bace.
Folkmusikspelning den 21:a maj med vart blandband Halfland. Cornelis & hambo blandat med Neil Young, Sex on Fire och irlandska "reels". Dragspel tillkom aven igar sa nu blir det aka av!
Spelning i Perth Concert Hall den 7:e juni med GSO (formodligen sista spelningen).
OCH Martha Wainwright i Cork den 31 juli (fingers crossed).

Sen var det ju "bara" det har med att valja...
En utstakad vag vore ju inte alltfor dumt, fast har jag nu utrustats med en machete sa ar den val i och for sig till for att anvandas. Eller?
H

3 kommentarer:

  1. Kram! från en som intresserat följer det där med att "välja"... en "utstakad väg" vore nog inget för dig -och inte för så många andra heller!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra sammanfattning av ditt professionella majliv. Hoppas allt går bra, både de tråkiga och de roliga sakerna! Själv har jag det ganska enahanda med rättningshögarna som växer mig över huvudet. Så strejkar mitt psyke och säger till mig att ge mig ut och vandra bland blommande japanska körsbärsträd och magnolior!

    SvaraRadera
  3. Ar ratt glad att kungen inte ar inblandad i mina drommar, vill inte ha han nara mina tar tack.
    Liksom tandkram lar livsinnehall fyllas pa - du ska ju till Norrland i sommar!

    Loggan for folkmusikspelningen ar pa G!! Men det lar jag ju hinna beratta om innan du laser det har.

    DU ar bergatrollet, jag ar Dorabella!

    SvaraRadera