4 november 2010

I wanted you to need me and I wanted to need you














Lite blandade bilder från lägenheten och halloween. Kök, badrum, vårt rum (våningssängen har blivit klädhängare och jag borde ha städat innan jag tog kort) och utsikt över parken från sovrumsfönstret. Therese som rymling från Långholmens fängelse (läs: vandrarhem), Liam som twoface i Batman (?), José som sig själv och så jag då.













Igår var vi på bio och såg RED; gamla actionhjältar som pensionärer. Mycket underhållande. Nu ska jag väl egentligen plugga lite mer och kanske gå och ta en kaffe på bibliotekscafét innan det stänger. Dagens läxa får bli att jag inte ska dricka milkshake på jobbet trots att det blir över OCH att det är supergott - ont i magen blir konsekvensen.

H

1 kommentar:

  1. Vilken söt Audrey Hepburn!

    Här är det för övrigt snöoväder och halka ute på vägarna!
    Kram

    SvaraRadera