1 december 2010

vi har bara varandra

1:a december, snökaoset fortsätter, vi går mestadels sysslolösa, julkänslan är väl kommen och snart är det bara 2 veckor kvar tills jag befinner mig i ännu mera snö och Svea Rike. Pappa har ju faktiskt varit uppe och skottat på garaget TVÅ gånger nu! De flesta julklapparna har införskaffats och jag har minst dubbla lager på mig och ändå fryser jag om tårna. Ikväll blir det förhoppningsvis bio, om det inte är stängt pga snön förstås. Jag längtar så till att träffa er alla! Och så tänker jag förstås lite extra på Mia Skäringer som verkar ha haft det tufft på sistone - jag tipsar innerligt om hennes bok! Man inser något varenda gång man plockar upp den. Och förhoppningsvis är det jag och Linn som sitter på första raden i Karlstad i mars och skrattar och gråter.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Har egentligen inga kommentarer till det du skriver, mer än att det är sant att allt vi har är varandra (+ den ryggsäck det innebär att vandra runt med sig själv hela tiden!). De människor som finns här och nu runt oss är de vi lever med, kan försöka uppskatta efter förtjänst och ta vara på.

    Ser fram emot att få vara med dig snart!
    Kram ifrån idag snöblaskiga Norrköping.

    SvaraRadera