5 maj 2011

"fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå jag vill hinna säga allting innan jag ska gå"

Ingen av dem har med mig att göra; samtidigt har de allt.
snälla bli min
to build a home


och så har jag klippt mig (för 1000 kr):

Jag skulle inte ha något emot att bara vara hemma ikväll, ta det lugnt och återhämta mig lite. Men nej då, det blir Justin Timberlake-show IGEN och vi går inte på scenen förrän 22.20 ikväll. Härligt...Förlåt att jag klagar, men jag känner inte riktigt för att sexdansa idag. (fråga om du inte förstår; jag har inte blivit strippa)


PS. Linn; jag skulle göra vad som helst för att sitta i ett träd med dig, ha picknick och titta på de regntunga löven. Just nu. Just såhär.

H

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du har tagit kort på det här framträdandet i alla fall! Annars väntar jag med spänning på filmen!
    Och du, jag ser ett träd utanför fönstret som vi skulle kunna sitta i. Och om jag tittar riktigt noga så sitter vi faktiskt där! KRAM.

    SvaraRadera