9 maj 2011

trumpetfanfar

Tydligen var mitt förra inlägg nummer 100, men det missade jag så får fira det 101:a istället!
Alla projekt är avklarade förutom ett, hembiljetten är bokad den 8:e juni, allt vi ska hinna göra innan vi åker-listan är påbörjad, sista resan påtänkt och ekofilosofiuppsatsen genomtänkt. Nästan.
Jag vill spela in i studio, jag vill frigöra mig från alla mina måsten och skuggor, släppa taget om dumma fantasier och stoltheter; bara vara. Att det ska vara så attans klurigt. Men än tänker jag minsann inte ge upp.

H

1 kommentar:

  1. GRATTIS till alla 101 inläggen då! Mycket klokt som sagts här under åren som gått...:)och lite annat också!

    Hoppas du får många möjligheter att göra det där du vill. Allt kanske inte måste hända nu utan får ske stegvis, för färdig blir man väl aldrig...som Karin Boye och andra så klokt påpekat. Meningen med livet!?

    SvaraRadera