22 maj 2011

sweet disposition



Jag och lillskiten tog bilen upp till Arbroath med Tempertrap i stereon och solen i ryggen. Det blåste så kraftigt att vi ett tag trodde vi skulle blåsa bort från jordens yta och så mycket syre har jag nog aldrig andats i hela mitt liv; precis som det ska vara. Sen blev det tant-träff och jobbiga avsked börjar officiellt här och nu. Och allt faller äntligen på plats, nu när livet får ta hand om sig självt en liten stund. Pakter sluts, dansgolv avnjuts och det var längesen jag var så enkelt lycklig som nu. Nothing and everything can get me down.


H

1 kommentar:

  1. Hi, my girl with a sweet disposition!

    Kul att du och lillpojken kom iväg på en tur och dansa du vidare med släkt och vänner därborta!!

    Jag har avnjutit en fin födelsedag och är rätt nöjd med att vara 58, än så länge i alla fall!
    Kramar

    SvaraRadera