19 oktober 2011

I am eating scrambled eggs, with a fork from a shoe right now.

Hannah i Skottland har nu istället blivit Skottland i Hannah. Mycket bättre? Mycket bättre.


Three Blind Wolves går på ständig rundgång i högtalarna och jag har äntligen vågat plocka upp git
arren igen. Inget magiskt än så länge, men en magikers händer kan faktiskt också bli otränade. Det kommer, I am sure of it. Lika säkert som att jag en dag kommer att sluta vara rastlös, våga andas ett riktigt andetag och hitta hem. Om jag inte kan tro på det finns det inget jag kan tro på. Förutom bebisar kanske...

Ps. Jag längtar redan till nyårsafton.

H

2 kommentarer:

  1. Fint att kunna integrera sina upplevelser! Och ni ser alldeles underbara ut på bilden, Heizea (stavas det så??)och du!

    SvaraRadera
  2. Du, nu är det liksom hannahisverige för min del och jag glömmer emellanåt bort att hålla mig uppdaterad här. Förlåt. Inser nu att jag måste bättra mig. Däremot måste jag också, precis som Elsa Maria, påpeka att ni ser alldeles underbara ut på bilden!:) Som en tolkning av Moder Jord. (okej, lite konstigt, men jag är trött och tycker att det kanske förklarar en del...)

    SvaraRadera