27 oktober 2011

Now do you still believe in choice, as I do in your voice?

Jag ska bli gudmor!!! :) Vilken tur att jag valt rätt utbildning - annars skulle man vara ute på hal is haha...

Kan också passa på att tipsa om creature comforts på youtube; mycket sevärt! (åtminstone om man har sinne för brittisk humor!)

Mer djupsinnigt än så blir det inte idag - nu ska jag nämligen återgå till att läsa om Gamla Testamentets olika böcker. Gissar på att de flesta andra normala människor har helt andra kvällsaktiviteter?! Imorgon kanske jag ska götta mig och unna mig litte och gå på bio, för att verka någorlunda normal för en dag..? Fast den enda filmen jag vill se är Nalle Puh och det känns ju snarare mest lite pinsamt. Fast kanske inte om man är en blivande gudmor? (trots att barnet i fråga inte följer med...)

H

1 kommentar:

  1. Nalle Puh-bio är nog mindre pinsamt än vad läsande om GT som kvällsaktivitet är normalt.

    SvaraRadera