10 november 2009

it's like meeting the man of my dreams and then his beautiful wife

Lover, you should've come over...
Skolan pa en ledig dag - det ar ju pinsamt hur beroende man ar av internet. Och jag som uppmuntrar andra till att sluta med sina laster; vilken hycklare jag ar! Fast alla har vi val behovet av beroende, eller vad sager ni?

Jag sager bara Jeff Buckley...sa smartsamt vacker och ovanlig, sa ar karln dod! Typiskt. (For annars hade vi ju redan bott i var stuga uppe pa kullen med utsikt over dalen med en hel hog ungar menar jag.) Mitt nya band vid tillfalligt namn Pregnant Fish ska spela http://www.youtube.com/watch?v=siNsgbIWhAQ.

Annars vet jag inte vad som hander. Lagenhetskontraktet kom idag och sa fort det ar paskrivet ar jag fast har i 6 manader. Nar allt har kommit iordning lovar jag att lagga upp bilder pa hur den (och jag) ser ut, ha talamod kara vanner!
"If she didn't do something besides getting up and going to college and get hit over the head with culture shock and collapse into sleep, she was going to scream...Moderation in everything, including moderation"
H

1 kommentar:

  1. Jag lär mig mycket på din kurs, Hannah! Jeff Buckley, så begåvad, själfull och så vacker som dog så tragiskt (onödigt)... Förstår att han kan väcka starka känslor.

    Lycka till med nya bandet!

    SvaraRadera