16 januari 2010

en sang skriven om mig

Nominering for arets forst varsta och sen basta dag - 18:e januari, yes sir.

Arets bloggvardigaste handelse (hittills) far bli forra veckan da jag och bokstavskombinationen fick for oss att roa oss lite utover det vanliga genom att ata glass utan sked. Det var kladdigt, fast inte lika illa som ni tror. Budskapet som MASTE foras vidare ar - det visade sig vara SA mycket godare!

Annars hander det inte sa mycket; sitter for tillfallet hemma hos min nastan-granne Mark med vanner och lyssnar pa nar de spelar folkmusik. Sjalv gor borjan pa oroninflammationen och snoret i alla mojliga olika gangar lite for ont for att orka spela mer, men hemskt trevligt det ar det. Jag har atminstone satt upp min fina gardin (heja mig) with a little help from my friend forstas...TH - du ar ovarderlig och sannerligen vard blommor! Forutom sadana som luktar illa.

H

3 kommentarer:

  1. Annars tycker jag inte att filten var helt fel i fönstret, så där härligt nyskapande på nåt vis! ;) Men det är klart att gardiner går ju också bra att hänga upp...

    SvaraRadera
  2. Vad gjorde att den 18:e övergick från den värsta till den bästa? Hur blev lunchen på söndagen, förresten? Du kanske behöver medicin mot öroninflammation och täppta bihålor?

    Ja, här hopar sig frågorna, som du märker. Skönt att du har gardiner nu i alla fall!:-)

    SvaraRadera
  3. HANNAH!!! När kan Ida och jag komma och hälsa på?? hehe..

    SvaraRadera