21 januari 2010

your madness fits in nicely with my own

Jag har en bror. Han heter Idag.
Jag har en syster. Hon heter Igar.
Jag har ett barn som heter Imorgon.

Trots att jag varit i skolan i stort sett hela dagen har jag inte haft en enda lektion. Sa istallet sitter jag och lyssnar pa Broder Daniel och skriver brev till mig sjalv. Ett aterkommande tanketag paminner mig om svunna tider och svurna eder. Da och da bankar jag huvudet i stolsbenet. Det kan man ju ocksa gora.

Jag saknar svenska bokstaver.

I helgen blir det formodligen folkmusikfestival i Glasgow och ikvall "Sex and the City - the Movie". Jag har det bra. For bra...och beroende ar den enda pusselbiten som inte passar.
H

1 kommentar:

  1. jag har en bror som heter Johan och en syster som heter Hannah musbus :D
    Saknar dig här din toka!!! När ska vi skypa? :)
    Puss och kram min fina vän <3

    SvaraRadera