14 september 2009

mån dag

Efter en lång/bra dag i skolan ligger/sitter jag nu på min säng och pustar ut. Först sololektion, efter det bandövning i mörkhyade människors tecken. För att bryta den redan uppenbara trenden att de få tjejer som finns i klassen håller ihop satte jag mig vid ett "pojkbord" på sista lektionen.

Helgen spenderades i Cumbernauld hos min underbara släkt i min kusins enorma miljonärsvilla (det var så stort att hon ringde sin sons mobil istället för att gå till delen av huset han befann sig i). Vädret var/är helt makalöst för att vara Skottland så det blev både en promenad i den undersköna naturen tillsammans med mina kusinbarn och bokläsning på gräsmattan. Var på mitt kusinbarns spelning också = mycket bra nyskapande psykadelisk populärrock.

Har några musikprojektsbollar i luften för tillfället - skriver mer om det när det blir mer definitivt...

Dagens låt: "Festival" med Sigur Ròs

H

2 kommentarer:

  1. Hej Hannahpannah med ny frisyr och allt:) nu har jag hittat hit, till dit place. trevlig läsning! konstigt det är att inte du bor här längre. svårt att ta de där promenaderna nu, som vi tog ibland.. ser fram emot att komma och hälsa på! må så gott! kramar till dig min vän

    SvaraRadera