30 september 2009

jag har visst en ryggrad

Miniuppdatering: jag ar for tillfallet hemlos och bor darfor hos (kanins) alla slaktingar och vanner. Dessutom ar messmoret slut.

Men oroa er inte kara vanner; det som inte dodar gor dig bara starkare. Eller som Leif hade sagt: "Det som inte dodar ar skont".

On the bright side ska jag kolla pa lagenheter imorgon tillsammans med min forhoppningsvis nya combo och gar allt som vi hoppas kan vi flytta in om ett par veckor. Om inte far jag val fortsatta snylta pa manniskor i min omgivning tills jag traffar en rik och stilig skotte som har ett slott med 32 sovrum. Sa pa ett eller annat satt loser det sig nog ;)

Fy vad konstigt det ser ut utan [oaw], [eowh] och [oeh]. Haha, hipp hipp flashback nagon?!

H

Ps. For er som undrar over rubriken blev jag idag anklagad for att inte ha nagon ryggrad. Det tyckte jag var lite roligt, for den personen har uppenbarligen inte sett detta: www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc
(sista 18 sekunderna)

2 kommentarer:

  1. Oj då, var det din kära faster eller någon annan jag känner?! Du har nog en hel del ben eller t o m ryggrad i kroppen, i motsats till lille Björn. Hoppas du tycker att läget känns ok... Kram

    SvaraRadera
  2. DU kan få bo hos oss :) ...fast det är klart då blir det ju lite långt för dig till skolan...hm kanske inte så smart ändå. Hoppas du och din blivande combo får lägenhet det låter roligt även om det där med rik skotte lät lyxigt men måste du äta levermat då? pusspuss

    SvaraRadera